Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 stycznia 2014

Porządek musi być!

Witajcie.

Korzystając z okazji, że jest weekend i, że jestem "sama dla siebie" postanowiłam dokończyć przedświąteczno - noworoczne porządki :)
Oj...działo się :D pół dnia spędziłam w łazience :


Będąc niedawno na zakupach w Ikeii zaopatrzyłam się w fantastyczne pojemniki, które pozwoliły mi uporządkować ten bałagan. Pomyślałam, że podzielę się tą informacją z Wami, bo być może też takich poszukujecie. U mnie sprawdzają się fantastycznie i czekam z niecierpliwością na kolejną wizytę w Ikeii, aby dokupić kolejne - a jest ich całe mnóstwo,  w różnych kształtach i wielkościach.
Niestety sytuacja mieszkaniowa sprawia, że nie mogę sobie pozwolić na razie na toaletkę i wszystkie moje skarby muszę trzymać w łazience.

A tak wyglądało już kilka godzin później...


Oczywiście wszystkie kosmetyki nie zmieściły się tutaj. Część z nich, która jest rzadko używana została przeniesiona do zamkniętej szafki. Koszyki posiadałam już wcześniej, ale dokupiłam sobie taki oto organizer:


- ANTONIUS - wkład do kosza, przezroczysty (nr. artykułu 500.435.73) cena 6 zł 





oraz pudełka - GLIS- (nr. artykułu 200.474.50) cena 9,99 / 3 szt.




Jak widzicie organizer pomógł mi przenieść i uporządkować większość kolorówki, którą teraz zawsze będę mieć w łazience pod ręką. Natomiast do neonowych pudełeczek, zamykanych na wygodny zatrzask spakowałam wszystkie lakiery i akcesoria paznokciowe :) 
Z bibelotów jestem bardzo zadowolona, a ich cena też jest chyba całkiem przyjemna..? :)

Ps. tu jeszcze moje  prezenty świąteczne, które prezentują się równie dobrze ;) 
1.Piękny pojemniczek na pędzle, który także przyczynił się do porządku w moim królestwie
2. No i oczywiście cudowne pędzle Hakuro - ale o nich zapewne w innym poście :)



Pozdrawiam, Blueberry.

8 komentarzy:

  1. tez by mi sie przydalo zrobic porzadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna organizacja ^^
    Mnóstwo masz kosmetyków... trzeba przyznać :) Ja ostatnio kupiłam kuferek i tam teraz mieszczą się moje produkty do makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, teraz wszystko masz pod kontrolą :)
    Kochana, usuń weryfikację obrazkową w ustawieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam te 3 pudełeczka, nieźle się sprawdzają:) ładny pojemniczek na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz pokaźną kolekcję! :) Zazdroszczę, ja mam bardzo malutką łazienkę. Ledwie sama się w niej mieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale niezła kolekcja:) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja i jak ładnie uporządkowana :) Lubię takie różne fajne pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry