Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 grudnia 2013

Anielska czekolada z Ladycode by Bell Duo Eyeshadow

Witajcie! 

Jak minęły Wam Święta? Mam nadzieję, że dobrze i spokojnie. Nie zdążyłam Wam wprawdzie złożyć życzeń, ale w ramach zadośćuczynienia chcę Wam już teraz życzyć udanej zabawy Sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku! :) 

Okres listopadowo - grudniowy niestety wybitnie nie sprzyjał posiadaniu wolnego czasu i zajmowaniu się blogiem, dlatego teraz mam nadzieję nadrobić wszelkie zaległości :)

Wraz z mikołajkowymi zakupami w Biedronce, zagościł w mojej kosmetyczce nowy cień. Mianowicie trafiłam na edycję specjalną Ladycode by Bell i wybrałam podwójne cienie w kolorze Colours from nature za całe 7,99 zł. 




 


Odcienie określiłabym jako wanilia z czekoladą o satynowym wykończeniu. Zwykle takie zestawienie kolorystyczne jest dobre na co dzień, ale ja postanowiłam dać mu szansę na coś więcej :) 
W połączeniu ze złotem makijaż tego duetu świetnie wygląda także wieczorową porą. 
U mnie gościł na świątecznym przyjęciu :)


 



Muszę przyznać, że ten duet sprawdził się całkiem nieźle i jest jak widzicie niezwykle praktyczny. 
Na żywo oczy wyglądały na bardziej podkreślone, a kolory na bardziej wyraziste niż wyszło to na zdjęciu. 

Myślę, że każda kobieta bez wyjątku powinna mieć w swojej kosmetyczce takie zestawienie. 
Na pewno każda z Was niezależnie od typu urody i okazji będzie je mogła zawsze dobrze wykorzystać.


Pozdrawiam, Blueberry.

1 komentarz:

  1. u mnie na pewno nadawal by sie na dzien , na wieczor referuje mocniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry