Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 grudnia 2013

Coś dla fanek łaciatych - czyli Milky sugar - oil scrub

Dalej pozostajemy w mlecznych klimatach - choć peeling, który chce Wam dziś polecić bardziej może przypaść do gustu fankom karmeLOVYCH krówek :)




Po odkręceniu plastikowego pudełka, które jest dosyć płaskie, w naszym otoczeniu zaczyna się roztaczać intensywny zapach. Może i ma coś z czekolady, ale jak dla mnie, to nuty karmelowe zdecydowanie w nim przebijają. Aromat ten (w pierwszej chwili cudowny) może być dla niektórych osób uzależniający, a dla innych wręcz męczący. Kiedy używam peelingu wieczorem, to jeszcze następnego ranka po wejściu do łazienki czuję przyjemną słodycz :)




Peeling wygląda jak zbita, gęsta cukrowa masa - no, ale przecież poniekąd tak właśnie jest :) Kryształki są dosyć duże, co akurat lubię w "ścieraczach". Szybko się rozpuszczają więc trzeba się sprężać z masażem. Po spłukaniu na ciele pozostaje warstwa olejku, która sprawia, że skóra jest gładka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Zapach na skórze jest stosunkowo krótko wyczuwalny, a szkoda.



Opis producenta:
 
Peeling cukrowo-olejowy o relaksującym zapachu czekolady. Zawiera naturalne kryształki cukru, które intensywni, a zarazem delikatnie usuwają martwy naskórek. Olej z awokado i olej migdałowy łagodzą podrażnienia, zmiękczają, nawilżają oraz regenerują skórę. Bogactwo witamin zawartych w olejach sprawia, że skóra staje się odżywiona. Masło Shea i masło kakaowe zapewniają odpowiedni poziom natłuszczenia, zapobiegają utracie wody. Ekstrakt z mleka nawilża i pielęgnuje skórę. Nie zawiera parabenów.  
Skład:
Sucrose, Paraffinum Liquidum, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Silica, Theobroma Cacao Butter, Butyrosermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Perasea Gratissima Oil, Propylene Glycol, Caprae Lac Extract, Parfum, BHT, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 77499, CI 77491, CI 77492.



Powiem szczerze, że jest lepszy niż się spodziewałam i mam jeszcze ochotę wypróbować w przyszłości inne warianty smakowe :)


Dostępne warianty:
czekolada, truskawka, zielony banan, pomarańcz i wanilia

Veroni Cosmetics / pojemność 200g / dostępność: Natura / cena ok. 14zł



Pozdrawiam, Blueberry
Dostępne warianty: Czekolada Truskawka Zielony Banan Pomarańcz i Wanilia Szczegółowo: http://8306.pl.all.biz/mleczny-peeling-cukrowo-olejowy-g122465
Dostępne warianty: Czekolada Truskawka Zielony Banan Pomarańcz i Wanilia Szczegółowo: http://8306.pl.all.biz/mleczny-peeling-cukrowo-olejowy-g122465
Dostępne warianty: Czekolada Truskawka Zielony Banan Pomarańcz i Wanilia Szczegółowo: http://8306.pl.all.biz/mleczny-peeling-cukrowo-olejowy-g122465

4 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie, ale parafina lekko mnie do niego zniechęca. Tego typu peelingi często zostawiają warstewkę na skórze, której ja niestety nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląa faktycznie ciekawie i kusząco, łądne ma też opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak sorbet :) Zapachy kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałam dziś ten peeling, możliwe, że w niedzielę użyję. Zapach jest dla mnie okropny, mdły, ale mam nadzieję, że jakoś go zniosę (a krótkie utrzymywanie się na skórze będzie dla mnie idealne), bo wydaje mi się, że poza zapachem jest to dość dobry produkt. Szkoda, że akurat na ten wariant smakowy trafiłam, bo wszelkie inne z wymienionych przez Ciebie chętnie bym przygarnęła :))
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry