Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 grudnia 2013

W mlecznej krainie...

Nigdy nie miałam (a zawsze chciałam) wypróbować jedną z najbardziej popularnych mlecznych masek do włosów, bo słyszałam o niej wiele dobrego....
Spontaniczne zakupy w Auchan i ciekawość związana z tym, co też kryje się w takim oto zwykłym pudełku


sprawiły, że stałam się (nieświadomie) posiadaczką tego typu specyfiku :)


Opis producenta:
Maska  do włosów intensywnie wygładzająca nadaje włosom miękkość i elastyczność. Dzięki składnikom aktywnym włosy nie łamią się oraz utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia. Perfekcyjnie dobrane aktywne składniki odbudowują zniszczoną zabiegami fryzjerskim strukturę włosa.
Sposób użycia: nanieść na mokre włosy, pozostawić na 5 minut i dokładnie spłukać.



Maska ma biały kolor i śliczny, słodkawo-mleczny zapach.
Nie jest bardzo gęsta, dlatego też nie trudno wydobyć ją z opakowania. 
Włosy po jej użyciu stają się miękkie, sprężyste i łatwe do rozczesania. Przyjemny zapach utrzymuje się dość długo. Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów - czego początkowo się obawiałam, dlatego myślę, że można jej używać codziennie, w rozsądnych ilościach  zamiast odżywki.



Ciekawostka - producentem dla Auchan jest firma Verona Products Professional. 
Ja jestem z niej całkiem zadowolona, uważam, że warto ją wypróbować :)

Pojemność 200ml / cena ok. 6-7zł / dostępność Auchan


Pozdrawiam, Blueberry

2 komentarze:

  1. A ja o niej jeszcze nigdy nie słyszałam :) szkoda, że mam tak strasznie daleko do Auchan :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo podobnie do mlecznego Kallosa, którego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry