Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 listopada 2013

Trochę nowości z ostatnich dni :)

Poszłam po jedną rzecz, a skończyło się jak zwykle ;) Pewnie każda z Was wie z autopsji o czym mówię....
Tak wychodzi, że ostatnio skupiam się na pielęgnacji włosów. 
Związane jest to z tym, że po wakacjach nie mogę z nimi dojść do ładu więc wpadło mi w ręce kilka specyfików :) ale nie zabrakło też innych rzeczy do kolekcji :)

A oto moje łupy, czekam na sugestie - z czym chciałybyście się "zapoznać" bliżej? :)

 Pozdrawiam, Blueberry 





5 komentarzy:

  1. swietne zakupy :) lakiery bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, skąd ja to znam :D Ciekawa jestem tego szamponu z Syossa, bo o czarnych nie mam dobrego zdania, może ten mnie zaskoczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze nic z Syossa, ale pierwsze wrażenia są dość dobre :)

      Usuń
  3. Świetne łupy, ciekawie mnie szampon Syoss :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych kosmetyków mam tylko szampon lniany, ale ciekawi mnie ta seria Syossa ;))

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry