Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 listopada 2013

Świeżynki:)

Witajcie. Słyszałam, że od jutra mamy już mieć śnieg więc tak się zastanawiam, czy może mój post nie powinien nosić tytułu "śnieżynki"? ;)
Ale do rzeczy!

W piątek dotarła do mnie Fm'owa paczuszka. Jestem zachwycona ich makeup'ową kolekcją.
Za każdym razem staram się zamawiać coś, czego jeszcze nie miałam. A tym razem wpadły mi w ręce takie oto cudeńka:






próbki CC CREAM COLOUR & CARE w odcieniach bright ivory i genius nude


transparentny puder sypki FIXING POWDER


NOWOŚĆ! Aksamitna pomadka w kremie VELVET LIP CREAM (kolor orange silk)


 NAIL LACQUER (kolor n001 pure natural)


 osuszacz do lakieru NAIL LACQUER DRYING SPRAY



A czy Wy znacie firmę Fm Group i macie swoje ulubione kosmetyki tej marki? 
A może kojarzycie ją tylko z produkcji perfum?

Pozdrawiam, Blueberry.

3 komentarze:

  1. Coooo jaki śnieg? :( Nie zgadzam się! ;) A z FM jakoś nic nie mam na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No śnieg, śnieg...:) koniec listopada więc chyba nie ma się co dziwić :)

      Usuń
  2. Same ciekawe nowości, nie słyszałam o nich do tej pory. Wysuszacz do lakieru zaintrygował mnie najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry