Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 listopada 2013

Różowo mi!

Nie będę ukrywać - lubię kolor różowy, może nie wszystkie odcienie, ale ogólnie lubię :) No i chyba mi pasuje, jako że jestem blondynką ;)
Od tygodnia na paznokciach gościł neutralny french. Dziś a konto nadchodzącego weekendu postanowiłam coś zmienić i trochę rozweselić swój look. Chciałam w końcu wypróbować różowy lakier, który dostałam w boxie od Paese. Połączyłam go z kolorem, który uwielbiam - różowo-buraczkowo-bordowym (ciężko go określić :) A oto i efekty :)


No i sprawcy. Kobo Colour Trends nr 17 i Paese long lasting -również nr 17

Pozdrawiam, Blueberry

5 komentarzy:

  1. U mnie na paznokciach gości teraz róż od Eveline, ale muszę już go zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobo wygląda pięknie! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto był na myszowym blogu ten wie, że Panna Mysia kocha róż, a ten lakier skradł jej gryzoniowe serce! Przecudowny!

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Z góry serdecznie dziękuję za pozostawione u mnie komentarze i wszelkie sugestie, z którymi na pewno się zapoznam.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach linków i reklam.

Pozdrawiam, Blueberry